Wij zoeken een enthousiaste teammanager voor het Departement Vrije Tijd – dienst toerisme in Antwerpen, met focus op marketing en communicatie.
Als deel van het kernteam van het performante 'Toerisme Provincie Antwerpen (TPA)', bestaande uit ongeveer 35 gepassioneerde collega's, zet je mee je schouders onder de lokale welvaartcreatie en het welzijn van inwoners en bezoekers. Jouw missie? Onze vakantiebestemmingen aantrekkelijker maken voor bezoekers uit Vlaanderen en omliggende gebieden!
Het belangrijkste is jouw rol ten aanzien van de collega’s binnen jouw ‘cluster’. Daarbinnen vind je volgende deelteams en functies
Jouw betrokkenheid en inbreng is ook van belang naar enkele teams die extern worden aangestuurd, maar waar jouw inhoudelijke expertise en inzichten van belang zijn:
Toch nog vragen bij het lezen van dit takenpakket? Deze kan je kwijt bij Gilles Facon, de directeur van jouw toekomstige dienst. Dit kan via telefoon (+32 3 240 63 75) of e-mail gilles.facon@provincieantwerpen.be).
Ben je in het bezit van een master diploma en 4 jaar ervaring? Top! Vink jij volgende zaken ook af?
Je salaris voldoet aan de vooropgestelde barema’s van deze functie. Dat wil zeggen dat je start op salarisschaal A4A en je brutoloon zich maandelijks tussen de €4.758 en €6.408 bevindt, berekend op basis van je werkervaring. Via onze loonsimulator kan je een gedetailleerd beeld krijgen.
Werken bij de provincie biedt ook heel wat extralegale voordelen zoals een hospitalisatieverzekering voor jou én je gezin, een laptop en smartphone + abonnement. Verder schotelen we jou ook maaltijdcheques voor twv €8/dag en neem je gratis het openbaar vervoer naar en van het werk. Wie liever met de fiets tot op kantoor trapt, krijgt een fietsvergoeding. Lees hier meer over extralegale voordelen.
Stap 1: Ja, ik wil!
Na het lezen van onze vacature ben jij overtuigd dat deze job écht iets voor jou is, je stuurt ons dan ook je CV en motivatiebrief tot en met 26 mei 2024 via de solliciteerknop hieronder.
Stap 2: CV screening
Wij screenen alle binnengekomen CV’s en motivatiebrieven op basis van
en selecteren maximum 10 kandidaten.
Stap 3: You’ve got mail!
Indien je bij de overgebleven 10 kandidaten bent, krijg je van ons een mailtje in de week van 27 mei 2024 waarbij we je alvast de thuisopdracht bezorgen en uitnodigen voor het competentiegerichte interview.
Stap 4: competentiegerichte interview en presentatie thuisopdracht
Je krijgt van ons eerst de tijd om je thuisopdracht te presenteren. Aansluitend zal dan het competentiegerichte interview plaatsvinden waarbij we jou beter leren kennen.
Dit onderdeel zal plaatsvinden op 19 juni 2024 op het Provinciehuis.
Deze datum is bepalend - reserveer alvast een plekje in je agenda!
Stap 5: Assessment Nadat we iedereen al wat beter hebben leren kennen tijdens het competentiegerichte interview, selecteren we de kandidaten om deel te nemen aan het assessment, waarbij een aantal competenties met de focus op het leidinggevende aspect aan deze functie verder zullen getest worden.Stap 6: Eindselectie
De selectiejury legt jouw resultaat uit de vorige stappen samen en kiest de laureaat voor deze procedure.
Stap 7: IT’S A MATCH!
Tijdens de eindbeslissing stellen we een eindrangschikking op waarna we iedereen telefonisch op de hoogte brengen van zijn/haar resultaat en de laureaat de functie aanbieden.
Wil je graag gedetailleerdere informatie over elk van deze stappen? Kijk dan op onze website voor een diepgaand overzicht van het sollicitatieproces.
Praktisch samengevat: